28 Nisan 2011 Perşembe

Kansızlık Tedavisinde Kullanılan Besinler

B12 - FOLİK ASİT İÇEREN ARI POLENİ

Kansızlık için daha önceki yazılarıma 2 konu üzerinde durmuştum
bunlardan birincisi bağırsaklardaki demirin emilimi ikincisi doğal yollarda elde edeceğimiz buğday çimi

Bu yazımda ise Kansızlık tedavisinde kullanılacak olan tamamen doğal bir besinden bahsedeceğim. Arı Poleni

Daha önce Demirin kan yapımındaki öneminden bahsetmiştim ancak demir kadar kan oluşumunda önemli olan B12 vitamininede vücudumuzun ihtiyacı var. B12 eksikliği yorgunluk , saç dökülmesi , aşırı sinirlenme gibi rahatsızların baş faktörü. B12 sinir sistemine faydası çok fazla.

Kan yapımında önemli bir diğer madde de folik asit. Folik asit hücrelerin büyümesine ve kanın yapılanmasına kendini yenilemesi için oldukça elzem.

Folik asit ve B12 vitaminin bir arada bulunduğu ve doğal olarak metabolizmanıza katabileceğiniz gıda ise ARI POLENİ Arı polenin %40 dan fazlası proteinlerden oluşmakta.

Eğer kansızım diyorsanız ve doğal yollardan kan eksikliğimi gidermek istiyorum diyorsanız. Kullandığım demir hapları beni kabız yapıyor ve bu durumdan rahatsız oluyorum diyosanız. Size bahsettiğim 3 şeyi muhakkak kullanın ve 2 hafta sonra göreceksiniz ki kan seviyeniz yükselmeye başlıyacak 6. hafta sonunda ise kan değerleriniz istenilen seviyelere gelecektir.

1) CAPTAFER
2) BUĞDAY FİLİZİ VEYA BUĞDAY ÇİMİ SUYU
3) ARI POLENİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder